غیبت موجه

سلام به همه بر و بچه های وبگرد 

 

دوستای عزیزم چند وقتی که نبودم راستش در گیر عوض کردن خونه و اسباب کشی و خرید  

 

وسایل و پرده و رنگ کردن خونه و .... بودم راستش حسابی دلم هواتونو کرده بود. 

 

 

این روزا درگیر ثبت نام مدرسه نازگلمم هستم.دخترم امسال میره کلاس اول و من احساس  میکنم 

 

 که بخشی از وجود من دوباره داره پویا میشه و رشد میکنه انگاری تمام شور و شوق و بیم و  

  

امید سالها پیش زنده شدن و از نو جون گرفتن. 

 

یادش به خیر مداد سیاه و مداد قرمز شتر نشان پاک کن دو رنگ ابی و قرمز دفتر مشق 40 برگ و  

 

60 برگ و صد برگ لیوانای تا شوی ابخوری صف بستن قبل از رفتن به کلاس.دوست پیدا کردن و 

 

هزار تا چیز قشنگ دیگه. 

 

 

دختر قشنگم ورودت به دنیای بی انتهای علم و دانش رو تبریک میگم و از صمیم قلبم برات ارزوی  

 

موفقیت میکنم.

نظرات 5 + ارسال نظر
مامانگار پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 09:42 ق.ظ

سلام مهرنوش جان..
...وااااای که چه حس خاصیه این روزا...روزایی که بچه ات رو برای اولین بار ثبت نام میکنی تو مدرسه !!...
...انگار وصله تنت داره کم کم مستقل از تو میشه..و خودش راه آینده زندگیش رو باز میکنه !!..
...تبررررریک فراوون بمناسبت سال اولی نازنینت..

ممنونم عزیزم اره حس عجیبیه مث یه پرنده که تازه پرواز یاد میگیره و میپره میره

آلن پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:33 ق.ظ

چقدر سرییییییییییییییییییییییییییییییییع.
انگاری همین دیروز بود که نازگل به دنیا اومده بود.
الان که میگی میره کلاس اول.
ایشالا تا چشم به هم بزنی رفته دانشگاه و
بعدشم ایشالا عروس میشه و تا چشم به هم بزنی
دور و برت پر می شه از نوه های خوشجل موشجل.

احساس پیری کردم

آلن پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:35 ق.ظ

با مدرسه رفتن نازگل دوباره خاطرات مدرسه واست زنده میشه. تا دلت بخاد میتونی خاطره بازی کنی.

آلن پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 10:37 ق.ظ

راستی ،
خونه جدید و لوازم جدید و این حرفا هم مبارک باشه.
ایشالا به سلامتی و با دل خوش.
ایشالا کلی خاطره خوب خوب هم از خونه جدیدت داشته باشی.

شما کی افتخار میدی بیای خونه جدیدمون

کیانا پنج‌شنبه 23 تیر‌ماه سال 1390 ساعت 11:43 ق.ظ http://www.semi-burntgeneration.blogsky.com

سلااااااااااااااااااااام
بسلامتییییییییییییی
خونه نو مبارکککککککککککککک
امیدوارم نازگلتونم موفق باشه با کلاس اولش ...

ممنون عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد